de Eva Alistar

foto: The Deeds

 

 

Aş vrea să vă întreb cum ați vedea un elev perfect, sau care este viziunea dumneavoastră asupra elevului perfect?

Nu există elev perfect și nici nu trebuie să existe un elev perfect.

 

Cum este o oră de engleză în viziunea dumneavoastră?

În principiu le fac cum le văd, nu poți să ai o oră ideala, dar partea proastă este că ajungi la clasă, sunt tot felul de alți factori care te împiedică câteodată să îți desfășori ora cum ai vrea, pe urmă poate am să șochez, în momentul în care o să spun, totuși metodele astea noi lasă niște lacune, lasă lacune la scris, câteodată și la vocabular pentru că metoda asta a conversației sau pur și simplu a încercuitului a unei soluții din patru, nu sunt chiar bazate pe cunoștințe, s-ar putea să fie câteodată și întâmplare.

 

Ce credeți despre relația profesor-elev?

Este foarte complicată pentru că pe lângă relația elev-profesor apare și societatea, un factor tăcut din umbră, mai apare și familia, tot așa un factor tăcut din umbră, mă rog tot o societate, și este foarte complicat.

 

Ce credeți despre școala modernă față în față cu școala tradițională? Ce înseamnă școala modernă?

Școala modernă în care copii folosesc mai repede gadgeturile decât creionul și pixul, in care există o relație diferită între profesor si elev. Deci ai zis unde elevii folosesc mai mult gadgeturile, până la urmă elevul devine dependent de gadgeturi și în momentul în care trebuie să se descurce singuri prin forțele lor, e cam greu. Când te duci într-o țară să mergi dintr-un loc în altul și să cauți diverse mijloace sau diverse informații, nu neapărat cu gadgeturile le afli.

 

De curiozitate, dumneavoastră credeți că generația aceasta vorbește mai bine engleza față de ultimele generații, sau vorbesc mai fluent limba engleză decât noi?

Cred că engleza conversațională de zi cu zi, este mai bine vorbită acum, dar engleza engleză, nu.

 

Puteți să vă descrieți si pe dumneavoastră? Ce fel de tipologie sunteți dumneavoastră, care sunt punctele forte și punctele minus, cât de repede vă enervați, ceea ce faceți vă place ?

Pe mine? Deci aceste lucruri se mai schimbă, în timp în funcție si de evenimentele din viața cuiva, în funcție și de mediul pe care îl întâlnește, pentru că vreau să îți spun că există clase și clase şi de multe ori profesorul nu este același la două clase succesive. Să mă descriu pe mine, deci sunt totuși rabdătoare cu toate că unii dintre elevii mei nu m-ar considera răbdătoare, sunt bine pregătită profesional, îmi plac copiii și îmi place să găsesc ce este mai bun în ei, punctul lor forte și să le dezvolt. Îmi place muzica, îmi place să dansez.

 

Și care credeţi că sunt punctele minus?

Aş spune că mi-am mai pierdut din răbdare și faptul că renunț la rezistența elevilor și uneori la comportamentul lor.

 

Care a fost factorul care v -a făcut să deveniți profesor?

Este o tradiție in familie.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

APARITIA NOULUI NUMAR AL REVISTEI -8 zile 3 ore 27 minute 20 secunde pana la aparitie
CAN'T WAIT